Iemand dit gezien? Een oplossing voor het probleem? Ik kreeg de boodschap pas op zondag en sindsdien is het verdwenen, maar het is gewoon raar dat het oplichtte en het auto-stop/start-systeem in de V6 uitschakelde.
TIA
Scott
Hallo, ik heb een 21' Durango met dezelfde melding. Ik begrijp niet dat er een batterij alleen voor die functie is?? Of de hoofdbatterij die je zegt dat er onder de passagiersstoel zit? Ik heb daar gekeken, er is geen luik of iets dergelijks. Hoe krijg ik toegang tot deze batterijen??? Help me alsjeblieft, ik wil niet dat mijn dochter rondrijdt als er iets niet werkt, of is het oké als die functie niet werkt? Ik kan alle hulp gebruiken die ons Dodge-bezitters kunnen biedenDe batterij moet waarschijnlijk worden vervangen. Hij bevindt zich (denk ik) naast de hoofdbatterij
Hallo, ik heb dezelfde melding op mijn 21' Durango dat de start-stop niet plotseling werkt, zeg je dat er een batterij alleen voor die functie is of de motorbatterij onder de voorpassagiersstoel? Ik zag alleen een witte stekker die op elke stoel is gemonteerd met een kabelboom eraan, maar ik begrijp niet hoe je bij deze batterij komt? Help alsjeblieftDank u. Bevinden zich beide batterijen onder de voorpassagiersstoel? Ik merkte dat de batterij zich niet in het motorcompartiment bevindt en er een afdekking op de vloer onder die stoel zit.
Bedankt voor je nuttige antwoorden!Ik kocht er een in 2019 laat in 19 en de batterij voor de start-stop was slecht. ze hebben hem vervangen. Sommige symptomen zoals de uwe
Het lijkt erop dat het een slechte batterij was....Heeft iemand een echte oplossing voor dit probleem gevonden of een echte reden erachter?
Controleer uw sensor voor de achterdeur om er zeker van te zijn dat deze is aangesloten![]()
Iemand dit gezien? Een oplossing voor het probleem? Ik kreeg de boodschap pas op zondag en sindsdien is hij verdwenen, maar het is gewoon raar dat hij oplichtte en het auto stop/start systeem in de V6 uitschakelde.
TIA
Scott
Hier is wat ik moest aanpakken op een auto van een klant, een 2019 Dodge Durango, die binnenkwam met het "service S/S-systeem"Er zijn zoveel berichten die dat missen: 'Ik heb de hulpaccu vervangen, het ging niet meteen weg, maar na een paar dagen rijden was het weg!' Ik ben aan het zoeken om te vinden. Ik heb dat laatste gehoord, maar de threads lijken gewoon weg te vallen zonder oplossing na een paar suggesties en geen geposte 'dit was mijn oplossing'.
Ik zit zelf in de fase 'accu vervangen maar nog steeds het lampje, ik hoop dat ik het niet naar de dealer hoef te brengen'.
Is me net overkomen, het gaat aan en dan gaat het uit, de vrachtwagen is vreselijk als het lampje brandtIemand dit gezien? Een oplossing voor het probleem? Ik kreeg de melding afgelopen zondag en sindsdien is het weggegaan, maar het is gewoon raar dat het oplichtte en het auto stop/start systeem in de V6 uitschakelde. TIA Scott![]()