Dodge Durango Forum banner
21 - 40 of 45 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik had geen succes met de thumbdrive, dus ik bleef bij de dvd-r. Zorg ervoor dat u alleen dvd-r gebruikt, niet rw, en dat het een single-layer disc is. Ik heb wat geëxperimenteerd. Zorg er ook voor dat het alleen als een iso-bestand brandt.

OK, ik kan mijn firmware nog steeds niet updaten. Ik gebruik een DVD-R, single-layer disc met het ISO-bestand genaamd RHR-RHW-RHP-2.700 erop gekopieerd. Hij leest de schijf daadwerkelijk en identificeert hem als data, maar gaat niet verder. Ik liet hem 10 minuten draaien voordat ik het opgaf. Ik heb hetzelfde bestand ook op een thumbdrive gezet, samen met een MP3-bestand om het systeem het te laten herkennen (hij ziet het niet eens als er geen mp3 op staat), maar hij speelt alleen dat ene nummer af en leest het ISO-bestand niet. Ik probeer de firmware te updaten om mijn telefoon te laten werken. Ik had een Windows Nokia 930-telefoon die geweldig werkte voor de 'Rango' - hij las sms-berichten voor en liet me antwoorden. Nadat mijn werk mijn Nokia-telefoon in november had vervangen door een Samsung J7, stopten de BT-tekstwaarschuwingen volledig. Ik heb geprobeerd te ontkoppelen en opnieuw te koppelen via Uconnect. Het probleem is de nieuwere telefoon met de oudere 730N-firmware.

Foto van mijn huidige firmware/Gracenotes ->

Wat achtergrond - Ik werk al meer dan 20 jaar in de IT-sector, dus dit is geen PEBKAC-probleem. Ik heb honderden dvd's gebrand en tientallen computers gebouwd als hobby. Is het mogelijk dat ik moet upgraden naar een oudere firmware voordat ik de sprong naar de nieuwste maak? Ik ga proberen Express Burn te gebruiken zoals aanbevolen op de MyGig-website -> https://mygig-disk.com/download-rhr.php

Discussion starter · #24 ·
OK, ik kan mijn firmware nog steeds niet bijwerken. Ik gebruik een DVD-R, single-layer disc met het ISO-bestand genaamd RHR-RHW-RHP-2.700 erop gekopieerd. Hij leest de schijf daadwerkelijk en identificeert hem als data, maar gaat niet verder. Ik liet hem 10 minuten draaien voordat ik het opgaf. Ik heb hetzelfde bestand ook op een thumbdrive gezet, samen met een MP3-bestand om het systeem het te laten herkennen (het ziet het niet eens als er geen mp3 op staat), maar het speelt alleen dat ene nummer af en leest het ISO-bestand niet. Ik probeer de firmware bij te werken om mijn telefoon te laten werken. Ik had een Windows Nokia 930-telefoon die geweldig werkte voor de 'Rango' - hij las me sms-berichten voor en liet me antwoorden. Nadat mijn werk in november mijn Nokia-telefoon verving door een Samsung J7, stopten de BT-tekstwaarschuwingen volledig met werken. Ik heb geprobeerd de koppeling via Uconnect ongedaan te maken en opnieuw te koppelen. Het probleem is de nieuwere telefoon met de oudere 730N-firmware.

Afbeelding van mijn huidige firmware/Gracenotes -> View attachment 86418

Wat achtergrondinformatie - Ik werk al meer dan 20 jaar in de IT-sector, dus dit is geen PEBKAC-probleem. Ik heb honderden dvd's gebrand en tientallen computers gebouwd als hobby. Is het mogelijk dat ik moet upgraden naar een oudere firmware voordat ik de sprong naar de nieuwste maak? Ik ga proberen Express Burn te gebruiken zoals aanbevolen op de MyGig-website -> https://mygig-disk.com/download-rhr.php
Ik ben zo blij om te zien dat iemand anders het pebkac-probleem gebruikt! LOL oké, dat gezegd hebbende, zou je dat volgens de instructies niet hoeven te doen, maar ik heb wel geüpdatet naar een eerdere versie en toen kwam 3 maanden later 2.700 uit. Ik zal ook vermelden dat ik het twee keer heb moeten branden. Ik wist niet zeker of de eerste een slechte schijf was of wat. Eén ding dat ik eerder vergat te vermelden, is dat je het ook op de absoluut langzaamste brandsnelheid moet branden. Elke keer dat ik niet langzaam brandde, werkten de updates niet.

Ik brand altijd op de langzaamste snelheid. Dus ik had het begin van een zeer succesvolle update na het gebruik van de aanbevolen Express Burn-software in mijn link hierboven op mygig-disk.com. Maakt voor mij geen enkele zin, want ik heb altijd Nero of ImgBurn gebruikt om een ISO te maken, dus ... whatever. Het lijkt de sleutel tot het probleem te zijn als je firmware-updateproblemen hebt zoals ik.

Hoe dan ook, ik was stomverbaasd toen ik zag dat het daadwerkelijk met de update begon !!! Heilige Moses !! Het WERKT !! Maar ... er is altijd een maar bij mij ... nu ben ik mijn navigatie kwijt, want het blijft hangen op een scherm 'Navigatie wordt geactiveerd' en wordt niet voltooid. Het heeft de firmware-update succesvol voltooid, want het meldt dat ik op 2.700 zit, maar zonder navigatie voelt het alsof dit eigenlijk een downgrade was. Moet ik als volgende een soft reset van de Uconnect-eenheid doen? Ik heb ook een Gracenotes-update geprobeerd, maar ook die lijkt te wachten op de voltooiing van de Nav-activering voordat het verder gaat.

Discussion starter · #26 ·
Ik brand altijd op de langzaamste snelheid. Dus ik had het begin van een zeer succesvolle update na het gebruik van de aanbevolen Express Burn-software in mijn link hierboven op mygig-disk.com. Maakt voor mij geen enkele zin, want ik heb altijd Nero of ImgBurn gebruikt om een ISO te maken, dus ... wat dan ook. Het lijkt de sleutel tot het probleem te zijn als je firmware-updateproblemen hebt zoals ik.

Hoe dan ook, ik was stomverbaasd toen ik zag dat het daadwerkelijk met de update begon !!! Heilige Moses !! Het WERKT !! Maar ... er is altijd een maar bij mij ... nu ben ik mijn navigatie kwijt, want het zit daar op een scherm 'Navigatie wordt geactiveerd' en wordt niet afgemaakt. Het heeft de firmware-update succesvol voltooid, want het meldt dat ik op 2.700 zit, maar zonder navigatie heb ik het gevoel dat dit eigenlijk een downgrade was. Moet ik daarna een soft reset van de Uconnect-eenheid doen? Ik heb ook een Gracenotes-update geprobeerd, maar ook die lijkt te wachten op de voltooiing van de Nav-activering voordat hij verder gaat.
Ik ben mijn navigatie nooit kwijtgeraakt. Dus ik weet niet zeker wat daar is gebeurd. Misschien een soft restart proberen of het opnieuw proberen.

Sorry dat je al deze problemen hebt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mijn problemen zijn opgelost door de F/W-update opnieuw uit te voeren - in wezen 2.700 bovenop 2.700 gisteravond laden. Het is veel warmer geworden sinds mijn mislukte update (ik denk dat het 9° was op de ochtend dat mijn update mislukte, en het was gisteravond 42°). De moraal van het verhaal is dus: probeer geen Uconnect-updates als het extreem koud is! Het was gisteren zo warm dat ik zelfs al dat vervelende calciumchloride van de 'Rango kon wassen en hem er weer mooi en schoon uit kon laten zien.

Ik ben zo blij om te zien dat iemand anders het pebkac-probleem gebruikt! LOL oké, dat gezegd hebbende, zou je dat volgens de instructies niet hoeven te doen, maar ik heb wel een eerdere versie bijgewerkt, waarna 3 maanden later 2.700 uitkwam. Ik zal ook vermelden dat ik het twee keer heb moeten branden. Ik wist niet zeker of de eerste een slechte schijf was of wat. Eén ding dat ik eerder vergat te vermelden, is dat je het ook op de absoluut langzaamste brandsnelheid moet branden. Elke keer dat ik niet langzaam brandde, werkten de updates niet.
Heb je toevallig een ISO-update voor de 431 Radio gezien?

Discussion starter · #31 ·
Mijn bouwtekening zegt 431 en de handleiding zegt 730/430 met N en zonder, moet 430 zijn. Waar kan ik dat vinden?

Edit: Ik heb er een gevonden voor de 430N, maar niet voor de 430 op de mydrive.ch account.
Het systeeminfo-scherm op de radio zou u moeten vertellen welke u heeft. Een eenvoudigere manier om het te vertellen, als het een blauw scherm is, waarschijnlijk een 730. Als het een rood scherm is, waarschijnlijk een 430.

Het systeeminfo-scherm op de radio zou u moeten vertellen welke u heeft. Een eenvoudigere manier om het te vertellen, als het een blauw scherm is, waarschijnlijk een 730. Als het een rood scherm is, waarschijnlijk een 430.
Het is zeker een 430, maar ik bedoel dat ik alleen software voor 430N (met navigatie?) kan zien, ik weet niet zeker of het op mijn 430 zou werken

Om mijn problemen op te lossen, kon ik vandaag eindelijk de Gracenotes updaten. Mijn eerste update, gemaakt op hetzelfde moment als toen ik de 2.700 firmware-update maakte, werd gebrand met de Express Burn-software, maar mislukte rond de 2%. Omdat het zo'n lang updateproces is, had ik geen gelegenheid voor lange ritten, maar ik had vandaag een rit van 40 minuten en ik heb het vandaag geĂĽpdatet en aan het werk gekregen. Wat ik heb gedaan om het te laten werken:

1) De Gracenotes-update opnieuw gedownload, voor het geval ik een glitch of verloren pakket had bij de eerste download. Het is een groot bestand van 3,11 GB, dus geen kwaad om dit te doen.
2) Gebrand met een DVD+R-schijf in plaats van een DVD-R. Ik weet dat Cannonball -R aanbeveelt, maar ik had een volledige stapel +R-schijven, dus ik heb er een gebruikt.
3) Gebrand met Nero in plaats van Express Burn. Nero had in het verleden altijd voor mij gewerkt, maar het werkte niet voor de 730N firmware-update.

Het was fijn om te zien dat de albumhoezen eindelijk grotendeels correct verschenen. Ik zou zeggen dat slechts 1 op de 10 nummers uit mijn collectie correct werd geĂŻdentificeerd op de oude Gracenotes, maar nu had ongeveer 7 op de 10 de juiste albumhoes. Het is niet perfect, maar het zal volstaan. Die rit van 40 minuten was naar de PA-autoshow in het Harrisburg Farm Show Complex, en nadat ik daar weg was, zei ik tegen mijn vriend dat ik geen ander voertuig zag waardoor ik spijt kreeg van de aankoop van mijn Durano. Sterker nog, het is bijna precies een jaar geleden dat ik hem mee naar huis nam. Ik ben dol op dit beest !! Hoewel de 392 SRT in bruisergrijs op de show er machtig dreigend uitzag .... probeer mijn vrouw ervan te overtuigen de mijne te nemen zodat ik die kan kopen :p

Is uw display overwegend blauw (waarschijnlijk 730) of rood (waarschijnlijk 430)? Ik denk dat "N" voor Navi staat. Ook zou de bouwstaat laten zien welke u heeft, het systeeminfo-scherm van mijn 730 toont 2 secties Software: Application Gracenotes database en SDS, dan Hardware: serienummer systeem en sirius

Discussion starter · #38 ·
Hey allemaal met de Uconnect 730n RHR. Vorige week was er een firmware-update naar 2.700. Ik kan nog geen informatie vinden over wat de update doet. Ik wilde je gewoon op de hoogte houden.

Download nu | MyGig RHR 2.700 Software-update
Hallo,

Ik heb RHR 730N volledig bijgewerkt RHR- 2.700 en Gracenotes 6908. Nu wil ik de Uconnect updaten. Volgens mijn VIN-nummer en de Uconnect-website is er een nieuwe update beschikbaar voor mijn systeem. Ik heb de USB al klaar, maar mijn systeem herkent "Setup-software-update" niet, erg frustrerend.

Laat het me weten als jullie een oplossing hebben gevonden
Ik heb een 2014 Dodge Challenger SXT plus. Bedankt

21 - 40 of 45 Posts