Hallo allemaal met de Uconnect 730n RHR. Vorige week was er een firmware-update naar 2.700. Ik kan tot nu toe geen informatie vinden over wat de update doet. Ik wilde je alleen even op de hoogte brengen.
Goed advies om te weten.Ik had geen geluk met de thumb drive, dus ik bleef bij de dvd-r. Zorg ervoor dat je alleen dvd-r gebruikt, niet rw en dat het een single layer disc is. Ik heb wat geëxperimenteerd. Zorg er ook voor dat het alleen als een iso-bestand brandt.
Ik ben zo blij om te zien dat iemand anders het pebkac-probleem gebruikt! LOL oké, dat gezegd hebbende, zou je dat volgens de instructies niet hoeven te doen, maar ik heb wel geüpdatet naar een eerdere versie en toen kwam 3 maanden later 2.700 uit. Ik zal ook vermelden dat ik het twee keer heb moeten branden. Ik wist niet zeker of de eerste een slechte schijf was of wat. Eén ding dat ik eerder vergat te vermelden, is dat je het ook op de absoluut langzaamste brandsnelheid moet branden. Elke keer dat ik niet langzaam brandde, werkten de updates niet.OK, ik kan mijn firmware nog steeds niet bijwerken. Ik gebruik een DVD-R, single-layer disc met het ISO-bestand genaamd RHR-RHW-RHP-2.700 erop gekopieerd. Hij leest de schijf daadwerkelijk en identificeert hem als data, maar gaat niet verder. Ik liet hem 10 minuten draaien voordat ik het opgaf. Ik heb hetzelfde bestand ook op een thumbdrive gezet, samen met een MP3-bestand om het systeem het te laten herkennen (het ziet het niet eens als er geen mp3 op staat), maar het speelt alleen dat ene nummer af en leest het ISO-bestand niet. Ik probeer de firmware bij te werken om mijn telefoon te laten werken. Ik had een Windows Nokia 930-telefoon die geweldig werkte voor de 'Rango' - hij las me sms-berichten voor en liet me antwoorden. Nadat mijn werk in november mijn Nokia-telefoon verving door een Samsung J7, stopten de BT-tekstwaarschuwingen volledig met werken. Ik heb geprobeerd de koppeling via Uconnect ongedaan te maken en opnieuw te koppelen. Het probleem is de nieuwere telefoon met de oudere 730N-firmware.
Afbeelding van mijn huidige firmware/Gracenotes -> View attachment 86418
Wat achtergrondinformatie - Ik werk al meer dan 20 jaar in de IT-sector, dus dit is geen PEBKAC-probleem. Ik heb honderden dvd's gebrand en tientallen computers gebouwd als hobby. Is het mogelijk dat ik moet upgraden naar een oudere firmware voordat ik de sprong naar de nieuwste maak? Ik ga proberen Express Burn te gebruiken zoals aanbevolen op de MyGig-website -> https://mygig-disk.com/download-rhr.php
Ik ben mijn navigatie nooit kwijtgeraakt. Dus ik weet niet zeker wat daar is gebeurd. Misschien een soft restart proberen of het opnieuw proberen.Ik brand altijd op de langzaamste snelheid. Dus ik had het begin van een zeer succesvolle update na het gebruik van de aanbevolen Express Burn-software in mijn link hierboven op mygig-disk.com. Maakt voor mij geen enkele zin, want ik heb altijd Nero of ImgBurn gebruikt om een ISO te maken, dus ... wat dan ook. Het lijkt de sleutel tot het probleem te zijn als je firmware-updateproblemen hebt zoals ik.
Hoe dan ook, ik was stomverbaasd toen ik zag dat het daadwerkelijk met de update begon !!! Heilige Moses !! Het WERKT !! Maar ... er is altijd een maar bij mij ... nu ben ik mijn navigatie kwijt, want het zit daar op een scherm 'Navigatie wordt geactiveerd' en wordt niet afgemaakt. Het heeft de firmware-update succesvol voltooid, want het meldt dat ik op 2.700 zit, maar zonder navigatie heb ik het gevoel dat dit eigenlijk een downgrade was. Moet ik daarna een soft reset van de Uconnect-eenheid doen? Ik heb ook een Gracenotes-update geprobeerd, maar ook die lijkt te wachten op de voltooiing van de Nav-activering voordat hij verder gaat.
Heb je toevallig een ISO-update voor de 431 Radio gezien?Ik ben zo blij om te zien dat iemand anders het pebkac-probleem gebruikt! LOL oké, dat gezegd hebbende, zou je dat volgens de instructies niet hoeven te doen, maar ik heb wel een eerdere versie bijgewerkt, waarna 3 maanden later 2.700 uitkwam. Ik zal ook vermelden dat ik het twee keer heb moeten branden. Ik wist niet zeker of de eerste een slechte schijf was of wat. Eén ding dat ik eerder vergat te vermelden, is dat je het ook op de absoluut langzaamste brandsnelheid moet branden. Elke keer dat ik niet langzaam brandde, werkten de updates niet.
Bedoel je 430? Ja, die is er, versie 50.Heb je toevallig een ISO-update gezien voor de 431 Radio?
Mijn bouwtekening zegt 431 en de handleiding zegt 730/430 met N en zonder, moet 430 zijn. Waar kan ik dat vinden?Bedoel je 430? Ja, die is er, versie 50.
Verzonden vanaf mijn SM-G950U met Tapatalk
Het systeeminfo-scherm op de radio zou u moeten vertellen welke u heeft. Een eenvoudigere manier om het te vertellen, als het een blauw scherm is, waarschijnlijk een 730. Als het een rood scherm is, waarschijnlijk een 430.Mijn bouwtekening zegt 431 en de handleiding zegt 730/430 met N en zonder, moet 430 zijn. Waar kan ik dat vinden?
Edit: Ik heb er een gevonden voor de 430N, maar niet voor de 430 op de mydrive.ch account.
Het is zeker een 430, maar ik bedoel dat ik alleen software voor 430N (met navigatie?) kan zien, ik weet niet zeker of het op mijn 430 zou werkenHet systeeminfo-scherm op de radio zou u moeten vertellen welke u heeft. Een eenvoudigere manier om het te vertellen, als het een blauw scherm is, waarschijnlijk een 730. Als het een rood scherm is, waarschijnlijk een 430.
Welke link? Ik zal het controleren als ik thuiskom.slechte link...
Hallo,Hey allemaal met de Uconnect 730n RHR. Vorige week was er een firmware-update naar 2.700. Ik kan nog geen informatie vinden over wat de update doet. Ik wilde je gewoon op de hoogte houden.
Download nu | MyGig RHR 2.700 Software-update