Dodge Durango Forum banner
1 - 20 of 23 Posts

7alisman

· Registered
Joined
·
9 Posts
Discussion starter · #1 · (Edited)
Cześć, jestem właścicielem Dodge Durango R/T 5.7L z 2014 roku i w miniony weekend mieliśmy małą burzę lodową, a kiedy wyszedłem z domu, ciężarówka była pokryta warstwą lodu. Zeskrobałem większość i pozwoliłem odmrażaczowi zająć się resztą. Kiedy jechałem do miasta, zauważyłem, że moje okna nadal się nie opuszczają. Zjechałem na pobocze i użyłem karty kredytowej, aby zeskrobać lód z rowków wokół okna i wszystko było w porządku. Pojechałem do następnego celu z opuszczonym oknem, a kiedy zaparkowałem, mogłem je bez problemu podnieść.

To wtedy sprawy się skomplikowały.

Kiedy wracałem z miejsca docelowego, zauważyłem, że okna znów się nie poruszają. Założyłem, że po prostu ponownie zamarzły, zjechałem na pobocze i zeskrobałem lód jak poprzednio, a okno opuściło się bez problemu, ale potem już się nie podnosiło. Kiedy wróciłem do domu, włożyłem ciężarówkę do garażu, aby się rozmroziła, żebym mógł ją trochę wygodniej obejrzeć. Po kilku godzinach poszedłem na nią spojrzeć i zdałem sobie sprawę, że nie tylko okno kierowcy już nie działało, ale także lusterka elektryczne ani obsługa okna pasażera z głównego przełącznika kierowcy, ale działało dobrze z przełącznika okna pasażera, a oba tylne okna pasażera działają normalnie zgodnie z oczekiwaniami.

Zrobiłem trochę badań i odkryłem, że zdarza się to od czasu do czasu i że powinienem wyjąć główny przełącznik, wyczyścić styki i wymienić. Po zrobieniu tego nic się nie zmieniło.

Decydując, że część może wymagać wymiany, poszedłem do dealera (który chciał 260+cdn + 15 dni czasu realizacji zamówienia). Na podstawie mojego numeru seryjnego powiedzieli, że potrzebna mi część miała numer seryjny "68184802AC".

Nie chcąc czekać 15 dni, udałem się do warsztatu samochodowego, aby sprawdzić, czy mają taką, którą mógłbym wypróbować. Po przeszukaniu ich inwentarza znaleźli wizualnie identyczną część o numerze seryjnym "68184802AA". Nie jestem pewien, czy to robi różnicę, ale po wyjęciu mojego przełącznika i wrzuceniu tego, problem nadal występował.

Całkowicie bezradny użyłem tego linku: (link pominięty, więc mogę opublikować, zostanie dodany w odpowiedzi), aby znaleźć schemat układu skrzynki bezpieczników i wymieniłem bezpiecznik 10A w gnieździe F66 (ponieważ był to jedyny, na którym było napisane „okna”).

W tym momencie, chociaż nie jestem najbardziej obeznany mechanicznie, moim celem jest po prostu zidentyfikowanie problemu, zanim rozważę oddanie ciężarówki do serwisu i miałem nadzieję, że może istnieje jakiś łatwy cudowny lek, który ktoś inny zidentyfikował dla tego problemu w przeszłości.

Wszelka pomoc byłaby mile widziana.
 
Jeśli pozostałe okna działają, nadal brzmi to tak, jakby przełączały się twoje sterowniki lub okablowanie. Czy otrzymujesz zasilanie do przełącznika sterowników?

FWIW.. numer części kończący się na AC będzie zaktualizowaną częścią w porównaniu do AA
 
Discussion starter · #5 ·
Skoro pozostałe okna działają, to wciąż brzmi jak przełącznik lub okablowanie sterowników. Czy otrzymujesz zasilanie do przełącznika sterowników?
FWIW.. numer części kończący się na AC będzie zaktualizowaną częścią w porównaniu do AA
Zatem przełącznik kierowcy nadal poprawnie i prawidłowo zwija tylne szyby, po prostu nic nie robi dla przednich szyb ani lusterek elektrycznych. To tak, jakby "górna połowa" przełącznika nie działała. Jednocześnie, z częścią zamienną (przyznaję, że była używana ze złomowiska) na miejscu, zachowanie było identyczne.

Powtórzmy:

Funkcjonalność głównego przełącznika po stronie kierowcy:
Przednia szyba kierowcy - nie działa
Lusterka elektryczne - nie działają
Przednia szyba pasażera - nie działa (ale działa dobrze z przełącznika pasażera)
Obie tylne szyby - działają zgodnie z oczekiwaniami
 
Wiem, że w latach 2014-2015 zaszło kilka zmian, ale patrząc na schematy okablowania zamków okien i drzwi z 2015 roku, wygląda na to, że wszystkie Twoje objawy dotyczą elementów sterujących prowadzonych przez moduł drzwi kierowcy (nie panel przełączników, ale rzeczywisty moduł sterujący). Ten sam moduł kontroluje również wskaźniki martwego pola w lusterku, jeśli masz tę funkcję, więc jeśli moduł jest uszkodzony, spodziewałbym się, że wykrywanie martwego pola i podgrzewane lusterko po stronie kierowcy nie będą działać, ale wykrywanie martwego pola w lusterku pasażera będzie działać. To samo dotyczy kierunkowskazów w lusterku, jeśli je masz.
 
Discussion starter · #8 ·
Wiem, że były pewne zmiany w latach 2014-2015, ale patrząc na schematy okablowania okien i zamków drzwi z 2015 roku, wygląda na to, że wszystkie twoje objawy dotyczą elementów sterujących prowadzonych przez moduł drzwi kierowcy (nie panel przełączników, ale rzeczywisty moduł sterujący). Ten sam moduł kontroluje również wskaźniki martwego pola w lusterku, jeśli masz tę funkcję, więc jeśli moduł jest uszkodzony, spodziewałbym się, że wykrywanie martwego pola i podgrzewane lusterko po stronie kierowcy nie będą działać, ale wykrywanie martwego pola w lusterku pasażera będzie działać. To samo dotyczy kierunkowskazów w lusterku, jeśli je masz.
Właśnie sprawdziłem i rzeczywiście wskaźnik martwego pola działa po stronie pasażera, ale nie po stronie kierowcy.

Czy dobrze rozumiem, że potrzebuję nowego modułu drzwi kierowcy i jak mogę zidentyfikować numer części?
 
Wygląda na to, że to numer części 68155771AF. Niektóre strony z częściami mówią, że jest wycofany z produkcji i nie wymieniają zamiennika, ale to miejsce mówi, że jest na sprzedaż:
Diagramy wyglądają na to, że jest w drzwiach kierowcy, więc trzeba będzie zdjąć wewnętrzny panel drzwi. Prawdopodobnie dobrym pomysłem jest chwycenie kilku dodatkowych elementów mocujących na wypadek, gdyby jeden lub dwa pękły podczas zdejmowania panelu: część 6509673AA Amazon.com: Clipsandfasteners Inc 15 Push-Type Door Panel Retainers with Sealer For Chrysler 6509673AA: Automotive
 
Wiem, że były pewne zmiany w latach 2014-2015, ale patrząc na schematy okablowania okien i zamków drzwi z 2015 roku, wygląda na to, że wszystkie twoje objawy dotyczą elementów sterujących prowadzonych przez moduł drzwi kierowcy (nie panel przełączników, ale rzeczywisty moduł sterujący). Ten sam moduł kontroluje również wskaźniki martwego pola w lusterku, jeśli masz tę funkcję, więc jeśli moduł jest uszkodzony, spodziewam się, że wykrywanie martwego pola i podgrzewane lusterko po stronie kierowcy nie będą działać, ale wykrywanie martwego pola w lusterku pasażera będzie działać. To samo dotyczy kierunkowskazów w lusterku, jeśli je masz.
Świetna informacja. Dzięki za zamieszczenie mnunes
 
Witaj, jestem właścicielem Dodge Durango R/T 5.7L z 2014 roku i w miniony weekend mieliśmy małą burzę lodową, a kiedy chciałem wyjechać z domu, ciężarówka była pokryta warstwą lodu. Zeskrobałem większość i pozwoliłem rozmrażaczowi zająć się resztą. Kiedy jechałem do miasta, zauważyłem, że moje okna nadal się nie opuszczają. Zjechałem na pobocze i użyłem karty kredytowej, aby zeskrobać lód z rowków wokół okna i wszystko było w porządku. Pojechałem do następnego celu z opuszczonym oknem, a kiedy zaparkowałem, mogłem je bez problemu podnieść.

To wtedy sprawy się skomplikowały.

Kiedy wracałem z miejsca docelowego, zauważyłem, że okna znów się nie poruszają. Założyłem, że po prostu znów zamarzły, zjechałem na pobocze i zeskrobałem lód jak poprzednio, a okno opuściło się bez problemu, ale potem już się nie podniosło. Kiedy wróciłem do domu, włożyłem ciężarówkę do garażu, aby się rozmroziła, żeby móc ją trochę wygodniej obejrzeć. Po kilku godzinach poszedłem na nią spojrzeć i zdałem sobie sprawę, że nie tylko okno kierowcy przestało działać, ale także lusterka elektryczne lub obsługa okna pasażera z głównego przełącznika kierowcy, ale działały dobrze z przełącznika okna pasażera, a oba tylne okna pasażera działają normalnie zgodnie z oczekiwaniami.

Zrobiłem trochę badań i odkryłem, że zdarza się to od czasu do czasu i że powinienem wyjąć główny przełącznik, wyczyścić styki i wymienić. Po zrobieniu tego nic się nie zmieniło.

Decydując, że część może wymagać wymiany, poszedłem do dealera (który chciał 260+cdn + 15 dni czasu realizacji zamówienia). Na podstawie mojego numeru seryjnego powiedzieli, że część, której potrzebowałem, miała numer seryjny "68184802AC".

Nie chcąc czekać 15 dni, udałem się do warsztatu samochodowego, aby sprawdzić, czy mają taki, który mógłbym wypróbować. Po przeszukaniu ich inwentarza znaleźli wizualnie identyczną część o numerze seryjnym "68184802AA". Nie jestem pewien, czy to robi różnicę, ale po wyjęciu mojego przełącznika i wrzuceniu tego, problem nadal występował.

Całkowicie bez pomysłów, użyłem tego linku: (link pominięty, aby móc opublikować, zostanie dodany w odpowiedzi), aby znaleźć schemat układu skrzynki bezpieczników i wymieniłem bezpiecznik 10A w gnieździe F66 (ponieważ był to jedyny, na którym było napisane 'okna').

W tym momencie, chociaż nie jestem najbardziej obeznany mechanicznie, moim celem jest po prostu zidentyfikowanie problemu, zanim rozważę oddanie ciężarówki do serwisu i miałem nadzieję, że może istnieje jakiś łatwy cudowny lek, który ktoś inny zidentyfikował dla tego problemu w przeszłości.

Wszelka pomoc byłaby mile widziana.
Czy kiedykolwiek znalazłeś problem?
 
Jak rozwiązano ten problem? Mam ten sam problem. Dzięki
Pytałem w maju i nigdy nie dostałem odpowiedzi. Miałem dokładnie te same problemy. Zdecydowałem się zamówić nowy moduł w zeszłym tygodniu i mój problem został rozwiązany. Wiedz tylko, że oryginalny moduł dla 2014 został odłączony, ale powinni być w stanie znaleźć nowy moduł z twoim numerem VIN. Mam nadzieję, że to pomoże.
 
Pytałem w maju i nigdy nie dostałem odpowiedzi. Miałem dokładnie te same problemy. W zeszłym tygodniu zdecydowałem się zamówić nowy moduł i mój problem został rozwiązany. Wiedz, że oryginalny moduł dla 2014 został wycofany, ale powinni być w stanie znaleźć dla ciebie nowy moduł z twoim numerem VIN. Mam nadzieję, że to pomoże.
 
Potrzebuję kodu koloru do przełącznika drzwi kierowcy w Dodge Durango z 1998 roku. Mój został skradziony, szyby są opuszczone, nie mogę znaleźć takiego na złomowisku, zamówiłem jeden online, ale potrzebuję ich do góry, bo pada deszcz i mam dość zakładania na nie plastiku.
 
Miałem dokładnie ten sam problem z modelem Citadel z 2014 roku. Wymieniłem moduł drzwi i rozwiązało to wszystkie objawy... na jakiś czas. Kiedy wszystkie objawy powróciły, przyjrzeliśmy się ponownie okablowaniu. Okazało się, że w wiązce przewodów w pobliżu jednostki przycisków znajduje się połączenie 3-drogowe. Można zobaczyć i poczuć wybrzuszenie w wiązce przewodów w miejscu, w którym się znajduje. To połączenie uległo uszkodzeniu, a uziemienie do modułu drzwi było przerywane. Wyciąłem połączenie i przerobiłem je za pomocą kilku tulei lutowniczych i teraz znów mamy pełną funkcjonalność. Zatem przed wymianą modułu warto sprawdzić ciągłość czarnego przewodu między jednostką przycisków a modułem drzwi.
 
Miałem dokładnie ten sam problem z modelem Citadel z 2014 roku. Wymieniłem moduł drzwi i rozwiązało to wszystkie objawy... na jakiś czas. Kiedy wszystkie objawy powróciły, przyjrzeliśmy się ponownie okablowaniu. Okazało się, że w wiązce przewodów w pobliżu jednostki przycisków znajduje się połączenie 3-drogowe. Można zobaczyć i poczuć wybrzuszenie w wiązce przewodów w miejscu, w którym się znajduje. To połączenie uległo uszkodzeniu, a uziemienie do modułu drzwi było przerywane. Wyciąłem połączenie i zrobiłem je ponownie za pomocą kilku tulei lutowniczych i teraz znowu mamy pełną funkcjonalność. Więc możesz sprawdzić ciągłość czarnego przewodu między jednostką przycisków a modułem drzwi przed wymianą modułu.
To rozwiązanie ma sens, biorąc pod uwagę, że nadal istnieje ograniczona funkcjonalność przełącznika i modułu sterowania drzwiami. Chcę jednak wyjaśnić... gdzie dokładnie znajduje się wadliwe połączenie? Po wewnętrznej stronie panelu drzwi bliżej modułu czy na okablowaniu podłączonym do przełącznika?
 
1 - 20 of 23 Posts