Zacząłem od tego;
Użyte części;
Wspornik Double DIN (używany przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 55056269-AD - 12,20 $ + podatek od dealera
Ramka/obudowa jednostki centralnej (ponownie, używana przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 1DK921D5AA 123,03 $ Od Tasca (przez Ebay) Uwaga, ten kod jest specyficzny dla kombinacji kolorów, to Srebrny/Szary
Gizmo do interpretacji elementów sterowania na kierownicy PAC RP4-CH11 74,99 $ + podatek od Crutchfield
Zestaw instalacyjny Double Din Bezpłatny od Crutchfield ze względu na zakup tam jednostki centralnej. Okłamałem ich narzędzie i powiedziałem im, że mam Durango z Nav, w ten sposób uwierzyli, że będzie pasować bez dalszych modyfikacji
Ktoś z większą ilością czasu/umiejętności mógłby prawdopodobnie majstrować przy wsporniku montażowym i ramce, aby uniknąć tych kosztów. Zwróć również uwagę, że niektórzy sprzedawcy na eBayu łączą ramkę i wspornik, więc warto poszukać.
Proces jest bardzo prosty. Z góry przepraszam za rozmycie niektórych z tych zdjęć. Zrobiłem je telefonem komórkowym, ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą aparatu.
Krok 1 usuń dwie śruby z łbem sześciokątnym z górnej powierzchni obszaru kieszeni pod ramką. Patrząc od samego dołu;
Lekko rozmyty okrągły kształt w kierunku dołu i nieco na prawo od środka to łeb śruby. Są dwa, po jednym z każdej strony.
Krok 2 pociągnij bardzo delikatnie za ramkę, zaczynając od dołu, bądź bardzo delikatny i nie ciągnij za daleko, niektóre okablowanie nie ma zbyt dużego luzu. Po zwolnieniu wszystkich klipsów, pochyl je lekko do przodu, aby dostać się do połączeń HVAC.
Tak, ten dolny kabel jest podłączony do tyłu „pustego” z przodu ramki. Na tych połączeniach znajduje się wiele klipsów. Miałem nadzieję, że uchwyciłem je na co najmniej jednym z tych zdjęć, najwyraźniej mi się to nie udało. Ale żaden z nich nie był zbyt skomplikowany, więc jestem pewien, że każdy, kto to robi dla siebie, sobie z tym poradzi.
Odłóż ramkę na bok i odkręć jednostkę centralną ze wspornika montażowego
Jedna z czterech już poluzowana na tym zdjęciu.
Wyciągnij go delikatnie i odłącz połączenia.
Połączenie antenowe (obraz po prawej) ma kołnierz blokujący. Wierzę, że musisz pociągnąć za kołnierz, aby umożliwić ruch kabla, było to bardzo sztywne i musiałem też wcisnąć kabel.
Zdejmij wspornik.
Sześć śrub do tego, 4 widoczne z przodu, 2 za okablowaniem
Wszystko jest już na zewnątrz.
Jeśli tniesz itp., to jest czas. W przeciwnym razie zainstaluj wspornik zastępczy.
Przenieś elementy sterowania HAVAC, małą kieszeń i „pustą” do nowej ramki
HAVAC u góry miał 4 śruby, a następnie 4 z tyłu kieszeni. Zwróć uwagę na fałszywe połączenia elektryczne. Ci z podgrzewanymi zestawami mają tutaj zamiast tego swoje elementy sterujące.
Stąd odwróć kroki usuwania
Skończyłem z tym

Użyte części;
Wspornik Double DIN (używany przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 55056269-AD - 12,20 $ + podatek od dealera
Ramka/obudowa jednostki centralnej (ponownie, używana przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 1DK921D5AA 123,03 $ Od Tasca (przez Ebay) Uwaga, ten kod jest specyficzny dla kombinacji kolorów, to Srebrny/Szary
Gizmo do interpretacji elementów sterowania na kierownicy PAC RP4-CH11 74,99 $ + podatek od Crutchfield
Zestaw instalacyjny Double Din Bezpłatny od Crutchfield ze względu na zakup tam jednostki centralnej. Okłamałem ich narzędzie i powiedziałem im, że mam Durango z Nav, w ten sposób uwierzyli, że będzie pasować bez dalszych modyfikacji
Ktoś z większą ilością czasu/umiejętności mógłby prawdopodobnie majstrować przy wsporniku montażowym i ramce, aby uniknąć tych kosztów. Zwróć również uwagę, że niektórzy sprzedawcy na eBayu łączą ramkę i wspornik, więc warto poszukać.
Proces jest bardzo prosty. Z góry przepraszam za rozmycie niektórych z tych zdjęć. Zrobiłem je telefonem komórkowym, ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą aparatu.
Krok 1 usuń dwie śruby z łbem sześciokątnym z górnej powierzchni obszaru kieszeni pod ramką. Patrząc od samego dołu;

Lekko rozmyty okrągły kształt w kierunku dołu i nieco na prawo od środka to łeb śruby. Są dwa, po jednym z każdej strony.
Krok 2 pociągnij bardzo delikatnie za ramkę, zaczynając od dołu, bądź bardzo delikatny i nie ciągnij za daleko, niektóre okablowanie nie ma zbyt dużego luzu. Po zwolnieniu wszystkich klipsów, pochyl je lekko do przodu, aby dostać się do połączeń HVAC.


Tak, ten dolny kabel jest podłączony do tyłu „pustego” z przodu ramki. Na tych połączeniach znajduje się wiele klipsów. Miałem nadzieję, że uchwyciłem je na co najmniej jednym z tych zdjęć, najwyraźniej mi się to nie udało. Ale żaden z nich nie był zbyt skomplikowany, więc jestem pewien, że każdy, kto to robi dla siebie, sobie z tym poradzi.
Odłóż ramkę na bok i odkręć jednostkę centralną ze wspornika montażowego

Jedna z czterech już poluzowana na tym zdjęciu.
Wyciągnij go delikatnie i odłącz połączenia.

Połączenie antenowe (obraz po prawej) ma kołnierz blokujący. Wierzę, że musisz pociągnąć za kołnierz, aby umożliwić ruch kabla, było to bardzo sztywne i musiałem też wcisnąć kabel.
Zdejmij wspornik.

Sześć śrub do tego, 4 widoczne z przodu, 2 za okablowaniem

Wszystko jest już na zewnątrz.
Jeśli tniesz itp., to jest czas. W przeciwnym razie zainstaluj wspornik zastępczy.
Przenieś elementy sterowania HAVAC, małą kieszeń i „pustą” do nowej ramki

HAVAC u góry miał 4 śruby, a następnie 4 z tyłu kieszeni. Zwróć uwagę na fałszywe połączenia elektryczne. Ci z podgrzewanymi zestawami mają tutaj zamiast tego swoje elementy sterujące.
Stąd odwróć kroki usuwania
Skończyłem z tym
