Dodge Durango Forum banner
21 - 33 of 33 Posts
Zacząłem od tego;

Image


Użyte części;

Wspornik Double DIN (używany przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 55056269-AD - 12,20 $ + podatek od dealera
Ramka/obudowa jednostki centralnej (ponownie, używana przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 1DK921D5AA 123,03 $ Od Tasca (przez Ebay) Uwaga: ten kod jest specyficzny dla kombinacji kolorów, to Srebrny/Szary
Gizmo do interpretacji elementów sterowania kierownicą PAC RP4-CH11 74,99 $ + podatek od Crutchfield
Zestaw instalacyjny Double Din Bezpłatny od Crutchfield ze względu na zakup tam jednostki centralnej. Skłamałem w ich narzędziu i powiedziałem im, że mam Durango z Nav, w ten sposób uwierzyli, że będzie pasować bez dalszych modyfikacji

Ktoś, kto ma więcej czasu/umiejętności, mógłby prawdopodobnie majstrować przy wsporniku montażowym i ramce, aby uniknąć tych kosztów. Należy również pamiętać, że niektórzy sprzedawcy na eBayu łączą ramkę i wspornik, więc warto poszukać.

Proces jest bardzo prosty. Z góry przepraszam za rozmycie niektórych z tych zdjęć. Zrobiłem je telefonem komórkowym, ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą aparatu.

Krok 1 usuń dwie śruby z łbem sześciokątnym z górnej powierzchni kieszeni pod ramką. Patrząc od dołu;

Image

Lekko rozmyty okrągły kształt w kierunku dołu i nieco na prawo od środka to łeb śruby. Są dwa, po jednym z każdej strony.

Krok 2 pociągnij bardzo delikatnie za ramkę, zaczynając od dołu, bądź bardzo delikatny i nie ciągnij za daleko, niektóre okablowanie nie ma zbyt dużego luzu. Po zwolnieniu wszystkich zatrzasków, pochyl się lekko do przodu, aby dostać się do połączeń HVAC.

Image
Image

Tak, ten dolny kabel jest podłączony do tyłu „pustego” z przodu ramki. Na tych połączeniach znajduje się wiele klipsów. Miałem nadzieję, że uchwyciłem je na co najmniej jednym z tych zdjęć, ale najwyraźniej mi się nie udało. Ale żaden z nich nie był zbyt skomplikowany, więc jestem pewien, że każdy, kto to robi dla siebie, poradzi sobie z tym.

Odłóż ramkę na bok i odkręć jednostkę centralną od wspornika montażowego

Image

Jedna z czterech już poluzowanych na tym zdjęciu.

Wyciągnij go delikatnie i odłącz połączenia.

Image

Połączenie antenowe (obraz po prawej) ma kołnierz blokujący. Wierzę, że musisz pociągnąć za kołnierz, aby umożliwić ruch kabla, był bardzo sztywny i musiałem też wcisnąć kabel.

Zdejmij wspornik.

Image

Sześć śrub do tego, 4 oczywiste z przodu, 2 z tyłu okablowania

Image

Wszystko jest już na zewnątrz.

Jeśli tniesz itp., to jest ten czas. W przeciwnym razie zainstaluj wspornik zastępczy.

Przenieś elementy sterowania HAVAC, małą kieszeń i „pustą” do nowej ramki

Image

HAVAC na górze miał 4 śruby, a następnie 4 z tyłu kieszeni. Zwróć uwagę na fałszywe połączenia elektryczne. Ci z podgrzewanymi zestawami mają tutaj swoje elementy sterujące.

Stąd odwróć kroki usuwania

Skończyłem z tym

Image
Dobra robota! Pracuję nad moim 08 Durango z zaktualizowanym stereo. Ma dodatkową białą wiązkę złącza w fabrycznym stereo, do której muszę się wpiąć. Stało się to koszmarem okablowania. Wkrótce zamieszczę zdjęcia....
 
Ok. więc ulepszyłem mojego Aspena do podwójnego radia samochodowego - Kenwood DMX706s z pojedynczego radia Pioneer, które było w SUV-ie, kiedy go dostałem.

Lekcje wyniesione:
  • Jeśli masz środkową osłonę deski rozdzielczej z dziwnymi półksiężycami, kup używaną osłonę do jednostki nawigacyjnej i nie próbuj oszczędzać (osłony kosztują < 100 $) i zdobądź jeden z tych zestawów wykończeniowych (dostałem zestaw Scosche). Trudno jest dopasować go prawidłowo. Ten film na YouTube dokładnie opisuje ten proces:
    . Musisz wykonać pewną operację wnętrza deski rozdzielczej...
  • Gniazdo zasilania 12 V pod elementami sterowania klimatyzacją jest trudne do usunięcia - istnieją dwa małe plastikowe klipsy dostępne z przodu, które są bardzo trudne do wciśnięcia na tyle, aby usunąć gniazdo, aby można było umieścić tam gniazdo USB podłączone z tyłu radia.
  • Wygląda jednak o wiele lepiej po zakończeniu :)

Do zrobienia:
* zainstaluj kamerę cofania (i kamerę przednią, ponieważ moje urządzenie obsługuje oba) - nie mogę się tego doczekać po zainstalowaniu jednej w samochodzie mojej żony.
 
Zacząłem od tego;

Image


Użyte części;

Wspornik Double DIN (używany przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 55056269-AD - 12,20 $ + podatek od dealera
Ramka/obudowa jednostki centralnej (ponownie, używana przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 1DK921D5AA 123,03 $ z Tasca (przez Ebay) Uwaga, ten kod jest specyficzny dla kombinacji kolorów, to Srebrny/Szary
Gizmo do interpretacji elementów sterowania kierownicą PAC RP4-CH11 74,99 $ + podatek od Crutchfield
Zestaw instalacyjny Double Din Bezpłatny od Crutchfield ze względu na zakup tam jednostki centralnej. Skłamałem w ich narzędziu i powiedziałem im, że mam Durango z Nav, w ten sposób uwierzyli, że będzie pasować bez dalszych modyfikacji

Ktoś z większą ilością czasu/umiejętności mógłby prawdopodobnie majstrować przy wsporniku montażowym i ramce, aby uniknąć tych kosztów. Należy również pamiętać, że niektórzy sprzedawcy na eBayu łączą ramkę i wspornik, więc warto poszukać.

Proces jest bardzo prosty. Z góry przepraszam za rozmycie niektórych z tych zdjęć. Zrobiłem je telefonem komórkowym, ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą aparatu.

Krok 1: Wykręć dwie śruby z łbem sześciokątnym z górnej powierzchni kieszeni pod ramką. Patrząc od dołu;

Image

Lekko rozmyty okrągły kształt w kierunku dołu i nieco na prawo od środka to łeb śruby. Są dwa, po jednym z każdej strony.

Krok 2: Bardzo delikatnie pociągnij za ramkę, zaczynając od dołu, bądź bardzo delikatny i nie ciągnij za daleko, niektóre okablowanie nie ma zbyt dużego luzu. Po zwolnieniu wszystkich klipsów, pochyl się lekko do przodu, aby dostać się do połączeń HVAC.

Image
Image

Tak, ten dolny kabel jest podłączony do tyłu „pustego” z przodu ramki. Na tych połączeniach znajduje się wiele klipsów. Miałem nadzieję, że uchwyciłem je na co najmniej jednym z tych zdjęć, najwyraźniej mi się to nie udało. Ale żaden z nich nie był zbyt skomplikowany, więc jestem pewien, że każdy, kto to robi dla siebie, sobie z tym poradzi.

Odłóż ramkę na bok i odkręć jednostkę centralną ze wspornika montażowego

Image

Jeden z czterech już poluzowanych na tym zdjęciu.

Wyciągnij go delikatnie i odłącz połączenia.

Image

Połączenie antenowe (obraz po prawej) ma kołnierz blokujący. Wierzę, że musisz pociągnąć za kołnierz, aby umożliwić ruch kabla, było to bardzo sztywne i musiałem też wcisnąć kabel.

Zdejmij wspornik.

Image

Sześć śrub do tego, 4 oczywiste z przodu, 2 z tyłu okablowania

Image

Wszystko jest już na zewnątrz.

Jeśli tniesz itp., to jest czas. W przeciwnym razie zainstaluj wspornik zastępczy.

Przenieś elementy sterowania HAVAC, małą kieszeń i „puste” do nowej ramki

Image

HAVAC na górze miał 4 śruby, a następnie 4 z tyłu kieszeni. Zwróć uwagę na fałszywe połączenia elektryczne. Ci z podgrzewanymi zestawami mają tutaj zamiast tego swoje elementy sterujące.

Stąd odwróć kroki usuwania

Skończyłem z tym

Image
Jeśli to zrobię, czy mój odtwarzacz DVD z tyłu nadal będzie działał tak, jak powinien?
 
Próbuję zainstalować podwójny DIN w Durango mojej żony, ma 05 z systemem infinity. Kupiłem adapter PAC, ponieważ powiedziano mi, że go potrzebuję, ale nie jestem tego taki pewien, podłączyłem go 3 razy i za każdym razem wracam do fabrycznego radia, ponieważ nie mogę włączyć wzmacniacza i odtwarzać dźwięku.

Proszę o pomoc. Przeczytałem kilka forów, szukałem w Google itp. bez powodzenia :(
Miałem podobny problem z adapterem PAC.... Włożyłem podwójne radio DIN do mojego, z systemem infinity.... Jutro zamieszczę zdjęcie. Musiałem zadzwonić do Crutchfiled, od którego go kupiłem i rozmawiałem z nim przez telefon, omawiając okablowanie... zdjęcia, które miałem, mówiące mi, jak to zrobić, nie miały sensu. Chciałbym móc ci powiedzieć, co zrobiłem, ale minęło już dużo czasu, odkąd to zrobiłem.

Dla mojego wyciąłem istniejącą srebrną plastikową ramkę, aby pasowała do rozmiaru podwójnego DIN... więc jeśli wyjmę, potrzebuję nowej ramki... lol

Zostawiłem również plastikowy wspornik, który trzymał radio, i odciąłem jego tył, aby rozłożył się, aby pasował do nowego radia, pomyślałem, że będzie w porządku, aby trzymać radio i wszystko jest w porządku.
 
W marcu zainstalowałem odbiornik multimedialny JVC 10,1" z modułem iDataLink Maestro. Po lewej stronie na dole, naprzeciwko zapalniczki, zainstalowałem również porty HDMI i USB, ponieważ nic tam nie było.
Czy ten moduł używa tylko czujników, które są fabrycznie wyposażone? Szukam możliwości dodania wskaźnika temperatury skrzyni biegów i oleju do mojego, ponieważ wykonuję sporo ciężkich transportów.
 
Zmodernizowałem również urządzenie w moim '07 Durango, dodając radioodtwarzacz Pioneer double DIN i zrobiłem dużo zdjęć. Wkrótce je tutaj zamieszczę, gdy przejrzę 5000 zdjęć w telefonie!
 
Zacząłem od tego;

Image


Użyte części;

Wspornik Double DIN (używany przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 55056269-AD - 12,20 $ + podatek od dealera
Ramka/obudowa jednostki centralnej (ponownie używana przez modele, które były standardowo wyposażone w NAV) 1DK921D5AA 123,03 $ od Tasca (przez Ebay) Uwaga: ten kod jest specyficzny dla kombinacji kolorów, to Srebrny/Szary
Gizmo do interpretacji elementów sterowania na kierownicy PAC RP4-CH11 74,99 $ + podatek od Crutchfield
Zestaw instalacyjny Double Din Bezpłatny od Crutchfield ze względu na zakup tam jednostki centralnej. Skłamałem w ich narzędziu i powiedziałem im, że mam Durango z Nav, w ten sposób uwierzyli, że pasuje bez dalszych modyfikacji

Ktoś z większą ilością czasu/umiejętności mógłby prawdopodobnie majstrować przy wsporniku montażowym i ramce, aby uniknąć tych kosztów. Zwróć również uwagę, że niektórzy sprzedawcy na eBayu łączą ramkę i wspornik, więc warto poszukać.

Proces jest bardzo prosty. Z góry przepraszam za rozmycie niektórych z tych zdjęć. Zrobiłem je telefonem komórkowym, ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą aparatu.

Krok 1: wykręć dwie śruby z łbem sześciokątnym z górnej powierzchni kieszeni pod ramką. Patrząc od dołu;

Image

Lekko rozmyty okrągły kształt w kierunku dołu i nieco na prawo od środka to łeb śruby. Są dwa, po jednym z każdej strony.

Krok 2: bardzo delikatnie pociągnij za ramkę, zaczynając od dołu, bądź bardzo delikatny i nie ciągnij za daleko, niektóre okablowanie nie ma zbyt dużego luzu. Po zwolnieniu wszystkich zatrzasków, skieruj je lekko do przodu, aby dostać się do połączeń HVAC.

Image
Image

Tak, ten dolny kabel jest podłączony do tyłu „pustego” z przodu ramki. Na tych połączeniach znajduje się wiele zatrzasków. Miałem nadzieję, że uchwyciłem je na co najmniej jednym z tych zdjęć, najwyraźniej mi się to nie udało. Ale żaden z nich nie był zbyt skomplikowany, więc jestem pewien, że każdy, kto to robi dla siebie, sobie z tym poradzi.

Odłóż ramkę na bok i odkręć jednostkę centralną od wspornika montażowego

Image

Jeden z czterech już poluzowanych na tym zdjęciu.

Wyciągnij go delikatnie i odłącz połączenia.

Image

Połączenie antenowe (obraz po prawej) ma kołnierz blokujący. Wierzę, że musisz pociągnąć za kołnierz, aby umożliwić ruch kabla, był bardzo sztywny i musiałem też wcisnąć kabel.

Zdejmij wspornik.

Image

Sześć śrub do tego, 4 oczywiste z przodu, 2 za okablowaniem

Image

Wszystko jest już na zewnątrz.

Jeśli tniesz itp., to jest czas. W przeciwnym razie zainstaluj wspornik zastępczy.

Przenieś elementy sterowania HAVAC, małą kieszonkę i „puste” do nowej ramki

Image

HAVAC na górze miał 4 śruby, a następnie 4 z tyłu kieszeni. Zwróć uwagę na fałszywe połączenia elektryczne. Ci z podgrzewanymi zestawami mają tutaj zamiast tego swoje elementy sterujące.

Stąd odwróć kroki usuwania

Skończyłem z tym

Image
Świetna robota.. Przechodzę przez to teraz. Zainstalowałem ATOTO, ale nie pasowało dobrze, więc zwróciłem je, aż znajdę coś lepszego. Moim największym problemem było usunięcie zapalniczki lolol.. Co zrobiłeś? Mój model Durango z 2009 roku nie ma zaokrąglonej ramki przy elementach sterowania radiem, jest prostokątna. Widzę, że włożyłeś JVC. WYGLĄDA NAPRAWDĘ DOBRZE.
 
Świetna robota.. Przechodzę przez to teraz. Zainstalowałem ATOTO, ale nie pasowało dobrze, więc odesłałem je, aż znajdę coś lepszego. Moim największym problemem było usunięcie zapalniczki lolol.. Co zrobiłeś? Mój Durango z 2009 roku nie ma zaokrąglonej ramki przy elementach sterowania radiem, jest prostokątna. Widzę, że włożyłeś JVC. WYGLĄDA NAPRAWDĘ DOBRZE.
Gniazdo zasilania to tylko złącze. Wystarczy nacisnąć zakładkę i pociągnąć ją. Jeśli chcesz je całkowicie usunąć, to inna sprawa.
 
Chcę tylko na to zwrócić uwagę, ponieważ wątek jest znowu aktualny. Jeśli to zrobisz, będziesz miał 4 dtc, gdy uruchomisz skanowanie, wszystkie będą mówić "utracono komunikację z radiem". Poza tym żadnych problemów, ale pamiętaj o tym
 
Wspaniałe wspomnienia na tych zdjęciach! Miałem Durango SLT 4.7L z 2005 roku z normalnym radiem AM/FM/CD i dostałem nową nawigację Kenwood GPS od Crutchfield ze wszystkimi adapterami itp. Istniejąca konstrukcja montażowa była już dość blisko rozmiaru double-DIN, ale Kenwood byłby pod dziwnym kątem z powodu pewnych zakłóceń. Użyłem nożyc i pilnika do precyzyjnego dostrojenia istniejącego wspornika, aż do uzyskania ładnego, płaskiego montażu z nową ramką, którą dostałem z eBay. To była fajna instalacja. Drukowane instrukcje Crutchfield ze zdjęciami były świetne, a adaptery okablowania ułatwiły sprawę. Rok lub dwa później zła popołudniowa burza/mikrowybuch powaliła DWA drzewa na Durango. Uwielbialiśmy ten pojazd, był płynny i cichy, i można było przejeżdżać przez duże progi zwalniające z prędkością 30 mil na godzinę, a skok zawieszenia łatwo je pochłaniał. :)
 
21 - 33 of 33 Posts