Weet iemand zeker of de 2018 Durango SRT een snelheidsbegrenzer heeft en zo ja, wat is deze dan?
Dank u
Dank u
V8?Ik heb mijn 2011 Citadel naar 128 mph gehad... Ik heb de snelheidsbegrenzer met mijn Diablosport i3 op 150 mph gereset... onder andere.
Verzonden vanaf mijn LM-G820 met Tapatalk
5.7ltr Hemi, op maat afgesteld, etc..
Ik kwam bijna tot 140 met mijn 8-versnellingsbak en een verhoogde toerenbegrenzer tot 6200, heb het nog niet geprobeerd met mijn nieuwe tune of grotere gasklep…5.7ltr Hemi, op maat afgesteld, etc..
Verzonden vanaf mijn LM-G820 met Tapatalk
Ik kan mijn 23 durango hellcat niet verder krijgen dan 167 mph, er zit zeker een begrenzer op.Je hebt gelijk, ik zweer dat ik iemand de limiter info heb zien posten, maar na het zoeken kon ik het niet vinden. Het enige wat ik kan vinden is de dodge claim van 180. Ik zal kijken of ik de mijne kan ophalen met HPT en kijken wat er in de standaard PCM staat.
Toen ze hem uitbrachten, kondigden ze een topsnelheid van 168 mph aan, dat zweer ik.Ik kan mijn 23 durango hellcat niet sneller laten gaan dan 167 mph, er zit zeker een begrenzer op.
Wow, ik ben hierdoor geschokt... de 2021 Hellcat Durangos zijn opgelopen tot 176-178 die ik heb gezien.Toen ze het uitbrachten, kondigden ze een topsnelheid van 168 mph aan, dat zweer ik.
Adverteerde Dodge niet met een 180MPH of 185MPH begrenzer als onderdeel van de 2021 DDHC hype?Wow, ik ben hierdoor geschokt... de 2021 Hellcat Durangos zijn opgelopen tot 176-178 die ik heb gezien.
Geen fabrieksbegrenzer op de 2021 en verschillende hebben bevestigd dat deze door de luchtweerstand begrensd is rond de 180 mph (de meesten zien snelheden in de 7e versnelling die net onder de 180 rpm begrensd zijn).Adverteerde Dodge niet met een snelheidsbegrenzer van 180MPH of 185MPH als onderdeel van de 2021 DDHC hype?
Het gerucht gaat euh dat het vrij soepel is op snelheid, maar vrij langzaam trekt ten noorden van 170 en je hebt VEEL ruimte nodig om af te remmen.Ik weet niet zeker of ik 160+ zou willen gaan in een Durango, ongeacht de ophanging, vanwege het zijoppervlak.
Met mijn SRT10 Ram haalde ik 160+ en hij hield zich behoorlijk goed, maar sneller dan dat, zeker niet in een truck/SUV.
Je kunt hem niet verder krijgen dan 167 vanwege wat?Ik kan mijn 23 durango hellcat niet verder krijgen dan 167 mph, er zit zeker een begrenzer op
Sorry, maar ik heb deze bewering van Dodge voor de '21 HC nooit gehoord. Vanaf het allereerste begin werd het geadverteerd als 180Toen ze het uitbrachten, kondigden ze een topsnelheid van 168 mph aan, dat zweer ik.
Ja, ik heb het opgezocht. Om de een of andere reden zegt mijn brein nog steeds 168. De onze kwam echter niet verder dan 167. Dat was vóór de nokkenas/afstelling.Sorry, maar ik heb deze bewering nog nooit van Dodge gehoord voor de '21 HC. Vanaf het allereerste begin werd het geadverteerd als 180