Dodge Durango Forum banner
21 - 36 of 36 Posts
Je hebt gelijk, ik zweer dat ik iemand de limiter info heb zien posten, maar na het zoeken kon ik het niet vinden. Het enige wat ik kan vinden is de dodge claim van 180. Ik zal kijken of ik de mijne kan ophalen met HPT en kijken wat er in de standaard PCM staat.
Ik kan mijn 23 durango hellcat niet verder krijgen dan 167 mph, er zit zeker een begrenzer op.

Ik weet niet zeker of ik 160+ zou willen rijden in een Durango, ongeacht de ophanging, vanwege het zij-oppervlak.
Met mijn SRT10 Ram haalde ik 160+ en hij hield zich behoorlijk goed, maar sneller dan dat, zeker niet in een truck/SUV.

DURANGO SRT® HELLCAT Een topsnelheid van 180 mph, een trekgewicht van 8.700 pond en 710 pk.

Adverteerde Dodge niet met een snelheidsbegrenzer van 180MPH of 185MPH als onderdeel van de 2021 DDHC hype?
Geen fabrieksbegrenzer op de 2021 en verschillende hebben bevestigd dat deze door de luchtweerstand begrensd is rond de 180 mph (de meesten zien snelheden in de 7e versnelling die net onder de 180 rpm begrensd zijn).

Ik weet niet zeker of ik 160+ zou willen gaan in een Durango, ongeacht de ophanging, vanwege het zijoppervlak.
Met mijn SRT10 Ram haalde ik 160+ en hij hield zich behoorlijk goed, maar sneller dan dat, zeker niet in een truck/SUV.
Het gerucht gaat euh dat het vrij soepel is op snelheid, maar vrij langzaam trekt ten noorden van 170 en je hebt VEEL ruimte nodig om af te remmen.

21 - 36 of 36 Posts