Dodge Durango Forum banner
101 - 120 of 573 Posts
Hallo allemaal,
Namen Joe komt uit de omgeving van NY. Nieuw in de Durango, maar niet in forumgemeenschappen. Heb mijn 09 FX35 ingeruild voor een volledig uitgeruste '14 R/T en tot nu toe ben ik dol op dit beest! Ik kan niet wachten om van jullie te leren en een bijdragend lid te zijn, terwijl ik de komende jaren van mijn nieuwe rit geniet.
Image

Hallo allemaal, mijn naam is Reta en ik ben moeder van twee kinderen met een knappe vriend aan mijn zijde. Ik heb 4 voertuigen in mijn arsenaal, waaronder mijn nieuwe 1999 Dodge Durango 4x4 met de 5.2 V8. De andere voertuigen zijn een 1988 Ford Mustang notchback met 5.0 upgrades, waaronder een milde nokkenas en long tube headers en binnenkort een gt40 inlaat en gechipt computer, 1999 Dodge Dakota Sport 4x4 5.2 V8 short bed reg cab met 5,5 inch ophanging en 3 inch body op 35's, en mijn eerste truck een 1997 Dodge Dakota Sport 4x4 ext cab short box 3.9 V6 die een 350 chevy small block en volledige gefabriceerde lift ophanging op 37's krijgt. Ik ben een tweedejaars student geavanceerde reparatie aan het Sault College, een programma dat is ontworpen om te leren over automotive, zwaar materieel en vrachtwagens en bussen. Ik hoop ooit mijn eigen modificatiewerkplaats te bezitten voor offroad- en gemiddelde mensen. Sorry voor de lange post lol.

Hallo allemaal, net nieuw in Durango en zelfs nieuw in Amerikaanse auto's, heb er al 10.000 mijl op zitten en het lijkt een erg leuke auto/truck/bus te zijn. Ik heb een klein elektrisch ding en zal rondkijken in de forums voordat ik het vraag.

Welkom, we zullen zeker proberen te helpen

Hallo allemaal, ik ben lid geworden van dit forum omdat ik net een 2011 Citadel (3.6) heb gekocht. Ik had een zevenzitter nodig met de mogelijkheid om te slepen - maar met een behoorlijk brandstofverbruik (vandaar de V6). Mij werd door een verkoper en door Dodge Canada (ik heb twee keer gebeld!) verteld dat de Citadel 6200 lbs kon trekken, zelfs zonder het trekgewichtpakket - helaas heeft de mijne het niet. Toen ik het voertuig thuis kreeg en het handboek doorlas, zag ik dat er heel duidelijk in staat dat Ds zonder het trekgewichtpakket niets boven de 3500 lbs mogen trekken. Dus ik raak een beetje in paniek, want mijn vrouw en ik hebben net een 21 ft, 3200 lbs campertrailer gekocht en ik moet hem kunnen trekken. Dus - misschien moet ik een nieuwe thread starten - ik vraag me af 1) heeft iemand ervaring met slepen zonder het trekgewichtpakket en 2) heeft iemand een versterkte transmissiekoeler toegevoegd aan een V6 zonder al te veel problemen. Voor zover ik weet, bevat het trekgewichtpakket geen versnellingsveranderingen, dus het grootste verschil tussen V6'en met en zonder het trekgewichtpakket in termen van sleepvermogen zijn de schokdempers, de koeler en een grotere dynamo. Heb ik gelijk?

Hallo iedereen, toekomstige Durango-eigenaar die zich aansluit om betrokken te raken. Ik bekijk momenteel '14+ R/T's en probeer een deal te sluiten. Het zal zoooo fijn zijn om eindelijk achter het stuur van deze HELE SUV te zitten!! Ik kijk ernaar uit om VEEL te lezen en bij te dragen wanneer ik kan.

Hallo allemaal, ik ben een JGC-man die 3 rijen zitplaatsen nodig heeft. We hebben een nieuwe 12-mans bemanning met 5.7 gekocht. Ik geniet van de site en krijg ideeën van anderen. Ik heb een KN CAI geïnstalleerd en vind het nieuwe geluid erg leuk.

Hallo allemaal! Ik heb net een 10 jaar oude Flame Red Hemi Durango Limited gevonden met slechts 36.800 mijl op de kilometerteller. Ziet eruit als nieuwstaat. Stond de laatste vijf jaar in een garage. Had de originele banden en accu. Wat moet ik allemaal doen, behalve nieuwe banden, accu en het verversen van vloeistoffen?

Welkom allemaal! Laten we wat foto's van die D's bekijken!

View attachment 20618 Hallo allemaal. Ik ben hier nieuw.. Net mijn Durango RT een paar maanden geleden gekocht.. Had een Silverado uit 2012, maar zag deze schoonheid op een parkeerplaats en besloot de overstap te maken. Ik ben er dol op!
Mooie Durango

101 - 120 of 573 Posts